poniedziałek, 14 grudnia 2015

Powrót

Witajcie kochani!
   Na wstępie chciałam was bardzo przeprosić za brak jakiegokolwiek znaku życia tutaj, ale w przeprowadziłam się do Niemiec, zepsuł mi się aparat i nie wiedziałam oraz nie miałam za bardzo co napisać, a jak już wpadał mi jakiś pomysł do głowy to chwilę później wypadał z niej. Jednakże po 3 miesiącach mieszkania poza granicami Polski wracam do niej! Co jest równoznaczne z tym, że będę miała swojego starego fotografa, czyli Kinga z bloga "Killa" .
   Znalazłam kilka zdjęć z września, wykonane właśnie przez Kingę. Obiecuję tym razem zacząć dodawać więcej i bardziej systematycznie. Mam nadzieję, że wiele z was, którzy czytają właśnie tego posta zostanie tutaj na dłużej. Nie przedłużając, zapraszam na pierwszą moją sesję na tym blogu i zapraszam do Kingi na bloga (link wyżej na różowo)


                         

                                                      

              

              







1 komentarz: