piątek, 19 czerwca 2015

Wybaczanie

      Czasem nadchodzą w naszym życiu takie momenty kiedy wybaczamy, jest to raz, a nawet kilka razy w życiu. Moim zdaniem, żeby umieć wybaczyć trzeba dorosnąć psychicznie. Nie każdą sytuację można łatwo od tak zapomnieć, potrzeba czasu, aby odbudować to co zostało zniszczone. Najbardziej zadziwiają mnie ludzie, którzy uważają, że danie komuś drugiej szansy jest dziecinne, nie rozumiem ich toku myślenia, to raczej oni pokazują tym jacy są, jak bardzo dziecinni są. W ciągu ostatniego pół roku miałam okazję do przemyślenia wielu spraw, przez co pogodziłam się z przyjaciółką oraz z klasą, może i straciłam przez to jedną osobę, ale teraz wiem, że nie była prawdziwa, nawet szczera żeby powiedzieć mi co o mnie tak naprawdę myśli. Wiem, że zdjęcia, które zobaczycie nie są najlepszej jakości, ale to nie ważne. Najważniejsze jest to, że jestem na nich wraz z osobą, która wprowadza w moje życie uśmiech i pozytywne zamieszanie, którego mi brakowało.





A wy co sądzicie o wybaczaniu? Mieliście podobną sytuację ze swoimi przyjaciółmi?





Instagram: < polishgirl_13 >
Snapchat: werooonikaaa13


7 komentarzy:

  1. Swietny post :D

    http://heartydayroutine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że powinniśmy wybaczać. Fajne fotki :)

    Poklikasz mi?-tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, trzeba dorosnąć psychicznie, jednak nie każdemu jest łatwo coś wybaczyć :D
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią 'czas nie goi ran, czas pomaga zapomnieć'. Wracając do tego co napisałaś, masz rację. Nie każdy umie wybaczać, ale według mnie powinniśmy dawać ludziom drugą szansę. :)

    Zapraszam do mnie, postanowiłam zacząć od nowa. Może tak obserwacja? O ile spodoba Ci się u mnie i zechcesz zostać na dłużej. ♥

    http://angelika-malinowska.blogspot.com/2015/06/powracam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie napisane, z pewnością będę wpadać częściej, bo warto! ♥

    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń